czwartek, 23 sierpnia 2012

Real, piosenka i moda ;DD

Hej ;D 
Najpierw może o dzisiejszym meczu : FC Barcelona vs Real Madryt.Można będzie go obejrzeć pod tym linkiem: http://www.meczyki.pl/ 0 20:00
Za kim jesteście ??
Ja jestem za Realem .! 
Uwielbiam ten klub.
 Czym jest dla mnie Real Madryt?
Jest to najukochańszy klub, którego 
będę bronić zawsze, będę za nim obstawać
 i bronić jego honoru, bo nie pozwolę 
bluzgać na klub z tak bogatą historią.;)
 po mimo tego, że w mojej klasie 
większość jest za Barcą, to ja i 
tak w zaparte obstaję za 
Królewskimi.<3
 Kocham ich za tą historię, której nikt nie odbierze Królewskim. Te trofea na zawsze będą w stołecznym klubie i będziemy mogli się nimi zawsze pochwalić, że tą historię tworzyli tacy piłkarze jak:
Raul, Zizou, Figo, Guti, Ronaldo.
Do Barcy nic nie mam , też mają 
swoją wspaniałą historię. . .

_________________________________________
      Teraz coś dla fanów polskiego rocka .!!;D
Uwielbiam Budkę Suflera i uważam że jako Polacy możemy być z tego zespołu dumni tak samo jak z Dżemu, Manaam, Perfectu, itd.
___________________________________________________________

Byłam ostatnio z mamą kupić jakieś fajne ciuchy xD
Kupiłam koszulkę z biedronką:(niestety urwałam metkę )


 Czarną bluzę :
Niebieskie rurki :


















Całość prezentuje się tak :























Dziś na tyle :D macie jakieś pomysły o czym mogłabym napisać w następnej ? odwdzięczę się za pomysły ;));D

11 komentarzy:

  1. Dziękuję,że wpadłaś na mojego bloga. Mam nadzieję, że będziesz wpadać tam częściej. Zauważyłam, że jeździsz konno tak samo jak ja. A galopujesz już może? Możesz napisać o jeździe konnej coś☺ albo zrobić outfit ☺☺ Mam nadzieję,że pompgłam.Wyłącz weryfikację. Jak nie wiesz jak to pisz do mnie.Obserwuję i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie
    http://coffeewithoutcaffeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;DD w niedziele dodam o koniach ;D

      Usuń
    2. W taki razie czekam na notkę o koniach :) Jak będzie to napisz do mnie w kmentarzu ;D Zapraszam do mnie.
      http://coffeewithoutcaffeine.blogspot.com/

      Usuń
  2. Dzięki za komentarze u mnie na blogu.
    Podoba mi się u Ciebie :)
    Ja jestem za Barceloną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem za Realem! <33 Lubię tą piosenkę.

    OdpowiedzUsuń