środa, 22 sierpnia 2012

Pierwszy Wpis :D

Pierwszy Wpis :D

Hej , jak wynika z tytułu to mój pierwszy wpis ;dd Więc nie zdziwcie się za bardzo jak będzie do kitu.. 

Na początek  trochę o mnie :

Mam na imię Kasia , mam 13 lat. Po wakacjach idę do gimnazjum. Nowa szkoła.. trochę się boje ale będę o tym pisać. Jaka jestem ? Nie umiem sama siebie ocenić, ale na pewno jestem marzycielką . . W niektórych sprawach optymistką , także realistką ;)

Moje hobby :
Piłka nożna .!  Gram codziennie i należę do klubu :D Jeżeli też grasz napisz do mnie !

Czego słucham ? Tak najwięcej : Rock , Rock Metal, Mn. Dżem , Nirvana , Metalica , Budka Suflera !.. Ale .! Ja słucham muzyki a nie gatunków ♥


W dzisiejszej notce napisze o bardzo fajnej książce , którą ostatnio czytałam. Jest to książka pt. Miłość Ci wszystko wyPaczy - Katarzyny Majgier. Napisana w formie pamiętnika.
 Czytaliście ją ? (odp w komentarzu ). Jeśli nie , to polecam ;*
Fragment z książki :

 "Razem z Blondi poszłyśmy do Pauli spytać. czy wie, o co chodziło z syntezą epok.
-No pewnie!-odparła spokojnie.-To jakieś tabelki!
-Tyle,to wiemy!-odparłyśmy zgodnie.
Wszystko, co robimy na polskim z Maryną to jakieś tabelki.
-Nie wiemy, jakie tabelki - wyjaśniłyśmy Pauli.
    Wyciągnęłyśmy zeszyty, żeby dojść do ładu z tabelkami i syntezą epok, ale przypomniało nam się że jest jeszcze Liliana, która pewnie też nie wie, o co chodzi, więc udamy się do niej. We czwórkę wymyślimy więcej niż we trójkę, a nawet jeśli nie, to będzie nam raźniej. No i jest jeszcze pewne prawdopodobieństwo, że Liliana przez przypadek wie, o co chodzi.
    Niestety, nie wiedziała.
    Rozłożyłyśmy wszystkie nasze notatki z polskiego na jej łóżku i usiłowaliśmy je uporządkować. Teoretycznie wszystko już było uporządkowane, podzielone na tabelki, poukładane w przegródkach jak śrubki i trybiki w szufladzie schludnego mechanika,tylko nie wiedziałyśmy co mamy z tego złożyć.
    Przysięgam że próbowałyśmy, ale po około godzinie we wszystkich mięśniach mózgu miałyśmy takie zakwasy, że musiałyśmy odpocząć. 
    - To co? Idziemy do mnie na durny film? - zaproponowała Blondi - Mama musi dziś zostać po godzinach, więc możemy szaleć.   
    - Jeszcze matma - przypomniała jej grobowym głosem Paula. 
    -Rzeczywiście - westchnęła Blondi. - Odkąd pani Kopara przestała nas uczyć, kompletnie nie przejmuje się matematyką.
    - Ja też - zgodziła się Paula.
    - Brak tej adrenaliny - przyznałam.
  Liliana siedziała z obojętną miną.
    - To co? Uczymy się czy pogadamy o czymś nie związanym ze szkołą - spytała w końcu. 
  Blondi rozbłysła wewnętrznym blaskiem, który świeci jak neonówka, odkąd spotkała Wiktora.
    - Mówiłam wam że Wiktor ...? - zaczęła.
    - Mówiłaś - przerwałyśmy jej równocześnie.
  W ostatnich dniach Wiktor został wielokrotnie odmieniony przez wszystkie przypadki. Wiedziałyśmy o nim wszystko to, co Blondi, czyli więcej niż on sam o sobie.
    Wiktor zaczynał nam wychodzić bokami.
    - No to wyobraźcie sobie, że wczoraj Wiktor... - ciągnęła niezrażona Blondi.


Na koniec dodam zdjęcia które zrobiłam sobie wczoraj wieczorem ;DD 

które lepsze ?:D


Na moim blogu będę pisać o różnych ciekawych książkach, filmach. Będę też opisywać moje dni. ;d
   

8 komentarzy:

  1. Nie czytałam ;p
    1 fotka lepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne sa obydwa te zdjęcia tylko ta mina ;// fajny blog ;D kiedyś tez miałam takie tło na blogu ;D zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem , właśnie nie wiedziałam czy dodawać bo ta mina xDD Byłam na twoim blogu , jest genialny .! polecam

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o zdjęcia to bardziej podoba mi się to drugie, książka jest wspaniała, uwielbiam ją, czytałam ją w tamtym roku, polecam też poprzednie części tej książki, świetny blog, będę tu częściej wchodziła, znakomita piosenka w tle, bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Super;D zawsze trzeba mieć jakas pasje zapraszam ponownie do mnie bede tutaj wpadac;D

    OdpowiedzUsuń