środa, 29 sierpnia 2012


Hej ;**
Dziękuje za 10 komentarzy pod poprzednią notką (coraz więcej xDD) 
Niedaleko mojej miejscowości jest stadnina koni. 
Czasami jeżdżę tam z braćmi. Jeszcze nie galopuje. 
Zawsze jak tam przyjeżdżam to jeżdżę na Alexie.<33

Mój przyjaciel Alex <3
   

Jako Polska jesteśmy na 3 miejscu w wywożeniu koni do Włoch na rzeźnie . żywych  ! Konie podczas transportu nie dostają  wody , żeby ich mięso po zabiciu nie straciło na delikatności .! 




Ratujmy konie .! 


Wejdź na tą stronę jeśli chcesz się przekonać że piszę prawdę : http://www.toz-stargard.pl/transport.php
______________________________________________________________________________

Jak już o zwierzętach to jeszcze fotka z moim psem Kolinem ;DD :
  _____________________________________________________________________

Obudziłam się dziś o 9 ..co mi się w wakacje rzadko zdarza. Prawie zawsze wstaje o 11:00 xDD Ostatni tydzień wakacji i nie ma co robić.. Mama wypożyczyła mi ostatnio książki z biblioteki : Harrego Pottera i więźnia z Azkabanu (wcześniejsze części już przeczytałam ) , Świat według Vanessy -  Katarzyny Majgier ....no i ten nieszczęsny Potop ...No ale sama chciałam..nw czemu. Harrego Pottera i Świat według Venessy już przeczytałam. Obydwie książki są genialne .! Polecam !   Harry Potter o czym jest to chyba nie muszę nikomu mówić ;dd A świat według Vanessy jest o 17-letniej dziewczynie której starsza pracuje w kiosku z gazetami całe życie i ona ją czasem zastępuje. Uwielbia czytać gazety a książek nie lubi bo są dla niej zdecydowanie za grube. Pewnego dnia poznaję sąsiadkę - tajemniczą starszą kobietę . Nie ma telewizora a jej dom wypełniają książki.  

_________________________________________________________________
Czytaliście którąś z tych książek ? ;D
No i Potop ? Jest on ciekawy ?? bo nw czy czytać :DD 

7 komentarzy:

  1. Biedne konie...
    Harrego Pottera czytałam, ale świat według Vanessy będe musiała wypożyczyć :) A co do Potopu to nie mam bladego pojęcia...
    Lubie twojego bloga :)
    Zapraszam na nowy rozdział
    http://itsyou-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Potop.. :D Czytałam szczegółowe streszczenie ! :) Trzeba czytać ze zrozumieniem ! I nie jest kiepski !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Harrego ;d Czytałam wszystkie części i oglądałam filmy , jestem fanką ;p bardzo ładny piesek ;) Zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham Harrego ;D ale przeczytałam dopiero 3 części ;3 Dziękuje

      Usuń
  4. fajny blog zapraszam na mojego ;) http://omrozek2311.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń